sobota, 14 stycznia 2017

Przebudzenie

Z grupą przyjaciół założyłam tego bloga o snach. Lecz pomysł, który wzbudził wielkie emocje, upadł tak szybko jak się zaczął.

Cały czas jestem zafascynowana snami, i od czasu do czasu zaglądałam na stronę z chęcią napisania czegoś wartościowego. Lecz wszystko co zaczynałam - kasowałam.

Teraz chciałabym kontynuować ten projekt.
Wykonać rysunki na podstawie swoich snów, a nawet zrobić coś niemożliwego dla mnie. Opisać swoje sny w formie krótkich opowiadań, historyjek, może komiksów.

Od początku założenia tego bloga chciałam coś takiego poprowadzić, lecz u mnie musi być wszystko przemyślane. Wcześniej nie miałam na to siły, ale ostatnio coraz częściej myślę o sennym blogu i spać mi to nie daje, więc podejmuję wyzwanie!

(Nie obiecuję pisać często. Publikować raczej będę sporadycznie, od wielkiego dzwonu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz